Tijdens de kerstperiode had een kantoorcomplex in Amsterdam geen verwarming door een storing aan het verwarmingssysteem. Een boiler was defect. De facilitair manager stond onder druk om zo snel mogelijk vervangende apparatuur te regelen. Veel bedrijven zijn gesloten tijdens de kerstperiode waardoor het ook vaak moeilijk is om een oplossing te vinden. Gelukkig voor onze klant is Andrews Verwarming altijd bereikbaar en hebben we altijd de mogelijkheid om de locatie te bezoeken en de situatie te beoordelen.
Dit telecom bedrijf is verantwoordelijk voor alle internet en telefoonverbindingen in de buurt van hun locatie en daarom is een storing zoals deze ongewenst. Het plaatsen van tijdelijke verwarming is vereist om de grote werkruimte warm te houden tijdens deze drukke periode.
Omdat we al eerder met de klant hebben gewerkt was deze er van overtuigd dat we met onze expertise deze noodsituatie snel zouden kunnen oplossen. Een specialist/adviseur is direct naar de locatie gegaan om het project op te nemen. Hij kwam tot de conclusie dat er 50 stuks DE25 elektrische kachels geïnstalleerd moesten worden om voldoende warmte te waarborgen.
Tussen Kerstmis en Nieuwjaar zijn deze geleverd. Onze units zijn een aantal weken op locatie gebleven terwijl de reparaties aan het systeem van de klant werden uitgevoerd. De klant was heel blij met onze service en snelle reactie. Andrews is altijd bereikbaar, onze technici staan door onze 24/7 service altijd voor u klaar.